søndag 24. juli 2011

Sikk-sakk-teppet er ferdig

Har sittet mye foran tv'n i helga, i sjokk og med mange tanker. Jeg har fått strikket en omgang nu og en omgang da, mere titting på tv, riste på hodet og tanken "at det er mulig!!" har gått om og om igjen.

Pleddet er blitt ferdig og jeg er kjempe fornøyd med det. Lillemor har ventet veldig på at teppet skulle bli ferdig for jeg har hele tiden sagt at det er et teppe til henne og lillebror. Så det var stor glede fra ho når den endelig ble ferdig.




Jeg er så fornøyd med å få brukt opp litt garn som jeg hadde og jeg er veldig fornøyd med å få det ferdig, kommet i mål med det.

Teppet måler ca 83x83 cm. Mønsteret er enkelt, men er ikke akkurat noe for selskapelig lag for det er telle-telle-telle, kast-sammen, rett og vrang, alt skal jo på rett sted på slike ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar